Post by taipsorpaddsporan on Feb 9, 2022 14:23:32 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Papers Grade Please! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Papers Grade Please! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekode uendelig guld ▞▞▞
▞▞▞ Papers Grade Please! 2022 version ▞▞▞
Der er en tilføjelse om hvert 2 niveau. Det er super nemt og grundlæggende. Annoncerne er ikke spillet værd.
Jeg kan godt lide spillet, men når det spørger, om jeg vil se en annonce for penge i spillet, spiller den aldrig en annonce. Hvis jeg trykker på knappen med urannoncer, lukker den bare den eller vælger nej tak-knappen
Det er sjovt, men der er en annonce efter alt, så hvis du ikke kan lide annoncer, så lad være med at afspille den. Jeg blev så sur, at jeg slettede den efter 1 minut. Det er hvor mange annoncer der var. Håber dette var nyttigt!
Rigtig godt spil, men mange tilføjelser
Spillet var ikke dårligt, og annoncerne er ikke så mange som andre spil. Men hvorfor jeg gav 3 stjerner er, at jeg synes, man kan gøre det mere udfordrende, og forskellige slags papirer og test skal bedømmes, så det ikke bliver kedeligt. PS: Undskyld hvis jeg var uhøflig
Forfærdeligt. Annoncerne er ikke det store problem for mig, men spillet/annoncerne fryser konstant! Jeg har spillet det i ti minutter, og jeg er nødt til at afinstallere, fordi jeg har været nødt til at genstarte spillet hver dag. Jeg var kun på dag 4.
Bravo godt spil, men det blev langsomt, når vi spiller. Jeg tænkte, at min telefon er beskadiget, og jeg prøver den med en anden telefon, men... ligesom den blev langsom igen............... meget godt spil det føles som om jeg er en lærer.....dejligt spil for børn håber næste gang det bliver bedre ....................... .
Hej, dette spil er lidt sjovt, jeg har det dog ikke længere, grunden til dette er, fordi en annonce skal dukke op inden for hvert andet sekund nogle gange, selv mens jeg plejede at spille. Jeg prøver ikke at være uhøflig, men dette spil er ikke så godt, men folk, der læser dette, kan prøve det, hvis de vil.
Cane-Line Outdoor Lightlux Lanterne m. Hank Stor H: 52 cm
(PDF) Location-based Games: From Screen to Streets
Spillet er godt, men der er mange annoncer. Med annoncer går det kedeligt, og du skal se annoncen og så igen efter 5 sekunder kommer annoncen. Ret venligst annoncerne! 1
1: for mange annoncer, jeg forstår, at du vil have penge, men det er FOR mange annoncer!!! Og 2: Jeg valgte min lærer og den frøs på en hvid skærm!! Du skal arbejde på dette spil og slippe af med de fleste annoncer, det er totalt BS!
Muligvis det dummeste, der nogensinde er spillet. Kunne være sådan et fedt trivia-spil, men det er bare så slemt. Animation, annoncer, spørgsmål, alt sammen dårligt.
Dette spil er godt. Der er ikke mange tilføjelser. Jeg gav det en 3, fordi dette spil er lidt kedeligt *EFTER MIN MENING!!*. Det er præcis som tilføjelserne. Men jeg ved ikke, om det kun er mig, men det er virkelig en fejl, og hver gang jeg klikker på ja eller nej, smed det mig ud. Ellers de ting, bedste spil! <3
Jeg gav er en 2 stjerne, fordi det er godt for små børn, der har brug for hjælp, men med ældre mennesker bliver det meget nemt, så jeg siger, at du kan gøre det sværere og MINDRE TILFØJER
Blocky Car Racer Balapan wrk
Papers Grade Please! ง่ายๆ vlt
Godt koncept, for mange annoncer, guld er tungere end bly
The impact of european research on paper ageing and preventive conservation strategies... Four large scale research programmes have provided input of new
De problemer, jeg har, prøver at downloade denne app fra min telefon. Da jeg gik til Google Store på min bærbare computer, stod der, at den var installeret, men ikke på min telefon. Så prøvede jeg at gå ind i mine indstillinger, og de andre apps, jeg slettede, er stadig under "Mine apps.
Derfor er spillet fantastisk, jeg elsker mængden af niveauer, og jeg elsker, hvordan du kan få mønter og tjene forskellige ting. En ting, jeg ikke rigtig kan lide, er annoncerne, annoncerne er ikke konstante, der er bare mange af dem, og det bliver haltende. Men alt i alt er det et godt spil.
Lad mig fortælle dig, at dette spil er fantastisk, men det eneste problem er TILFØJ. Jeg mener, der er MANGE annoncer, stort set alt er til annoncer:|
Papers Grade Please! Gündelik cioi
Det er rigtig godt, men jeg elsker det her
Spillet er fantastisk, jeg elsker det så meget At rette papirer er fantastisk
Papers Grade Please! Gündelik cioi
Jeg kan godt lide dette spil, men hver gang skærmen bliver hvid, og jeg klikker på den, afslutter den sig selv, så det er derfor, jeg giver den tre stjerner.
i begyndelsen var det sjovt, men når man spiller mere, bliver det kedeligt, fordi det gør de samme spil fra begyndelsen, jeg ved ikke, hvordan jeg skal forklare det, men undskyld, jeg er unistal i det.
Jeg elsker dette spil, men det halter, hver gang jeg klæder folk på og alt muligt, så jeg hader det ikke, men det halter hver gang, vær venlig at løse problemet.
Dejligt spil, men problemet her er ADS som 99,9% KAN IKKE OVERBAGE, så stop med de falske annoncer
jeg elsker spillet
Godt spil, men efter nogen tid begynder det at gå ned, hvilket er et meget dårligt problem
Dette spil foregår ikke, hjælp mig venligst med at spille dette spil
Dem Gameplay den 7. at kunne er sjovt men. Jeg gør det samme galt med os to, og de er kommet et par minutter for sent, men vi to og de har været et par minutter forsinket, men vi to for at få det bedste fra begge verdener på få minutter sent, men de to af dem og det samme som os to til at institutingfå det bedste ud af os, og de har været i et par. Hugh knockoffs Hinckley redskab det hætte flaghihgururir km Jjbv vj
Spillet var godt! 2 🌟 stjerne fordi der er for mange annoncer og det er så irriterende når man spiller!!!! Og vi er nødt til at se annoncer for alt som for enhver belønning eller noget, der skal låses op. Gør venligst dette korrekt.... Nu afinstallerer jeg denne app....
... grade transcripts as well as a short motivation for why you should participate in the BCG Scholarship workshop. Please.
Så haltende. Da jeg ville opgradere, var den frosset i 6 minutter! Bortset fra det er dette et ganske godt spil.
Jeg gav det 2 stjerner, fordi det er et rigtig sjovt spil og et kedeligt spil, samtidig med at alt gentager sig igen og igen, og det tog mig kun 2 dage at nå 12. klasse, og efter 12. klasse kan du ikke gå mere end det, så jeg tror det er virkelig kedeligt, hvis du ikke kan gå mere end 12. klasse, så jeg synes, det er virkelig kedeligt, at alt gentager sig, og du kan ikke gå mere end 12. klasse.
PC, ANDROID, IOS. Tricks CHEATS - HACKS Paper's Grade, Please! CASUAL. Video-tutorial. Tags. PLATFORMS STRATEGY LOGIC RACING SPORTS ADVENTURES CASUAL ARCADE
Dit spil er meget cool og tidskrævende og sjovt også
Jeg giver det 2 stjerner 🌟 fordi dette spil bliver ved med at sende mig ud og er super laggy, og grafikken er forfærdelig, og jeg skal bruge en annonce til alt 🙄🙄🙄🙄 og for 5. klasser er de meget dumme, mere dumme end børnehaver jeg' Jeg er sikker på, at en børnehave kan udfylde et tomt felt uden at tegne en 🦄. Åh! OG JA MINE ELEVER ER MEGET STORE FEJL JEG VÆDDER DU 10$, AT DE GÅR 🚶♀️ TILBAGE TIL BØRNEHAGEN HVORDAN KOM DE NOGENSINDE DET I 5. Klasse?!?!?!?!?!,!?!?! ? Så tag venligst ikke dette spil!!!!
Åhh.. Dette spil hjælper mig til at blive lærer med succes. Mange tak for denne app. Du er den bedste.
Dette spil er forfærdeligt. De gør det dybest set, hvor hvis du ikke betaler for den annoncefrie mulighed, du ser flere annoncer, end du faktisk spiller spillet. En ting er at tjene penge, en anden ting er at sælge ud.
Godt spil, men efter hver klasse er der en tilføjelse, og det forhindrer mig i at se det meste fra spillet. Venligst ændre dette, da jeg gerne vil spille mere, men bare ikke kan på grund af hvor mange tilføjelser.
Dette spil er et godt spil, det lærer dig endda ting og viser dig lidt, hvordan det er for lærere i det virkelige liv, men en ting, jeg ikke kan lide, er, at hver eneste gang jeg består en klasse, går spillet ned, og jeg kan ikke nyde spillet, hvis hver anden klasse, jeg består, går ned i spillet, og så må jeg forlade appen og komme 🔙. Jeg håber virkelig, at udviklerne kan rette denne fejl.