Post by taipsorpaddsporan on Feb 9, 2022 14:32:54 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sky Combat: War Planes Online ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sky Combat: War Planes Online IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder øker nøkler ▞▞▞
▞▞▞ Sky Combat: War Planes Online 2022 version ▞▞▞
Fremgangen er begrenset og sakte. Priser i spillet gjør det urealistisk å få et godt fly gratis. Det er et gratis fly som er "OK". Alt utover er låst bak en betalingsmur. Vurdere å betale? Du vil ha et bedre fly, så du vil kunne fokusere på våpen. Gode våpen slipper fra førsteklasses lootboxes. 1 gratis premium lootbox krever å fullføre den ukentlige utfordringen, som trenger 1,5 t/dag i 6 dager (9 t/uke). For lang, føles tvunget. Bare 4 kart / 2 spillmoduser - definitivt ikke verdt min tid eller penger.
Sky Combat: Avions De Guerre Action gtzy
Jeg er enig med andre anmeldelser at en utsikt over cockpiten ville være flott!!! Jeg forstår at det sannsynligvis ikke er den enkleste tingen å inkludere, men jeg gir vanligvis et spill opp hvis det mangler en selv. Vil heve vurderingen min når dere får en løpende, takk
Flott luftkampspill for telefonspilling. Flott mekanikk, kjører jevnt, fullt flerspiller. Det eneste problemet MERK TIL DEVS er den langsomme progresjonen. Tar mye sliping/venting for å få nok valuta til flyene eller våpnene du sliper for. Ja, du burde måtte jobbe, men dette er for mye. Og selv når du får våpen, kan du bare bruke dem på ett fly noensinne, og du kan ikke engang se den virkelige statistikken før du kjøper den. Trenger enklere progresjon for å være et fantastisk spill.
Veldig uraffinert spill, men mye potensial. Jeg føler at dette ble laget av skaperne av krigsroboter. Men jeg liker ikke det faktum at våpen og missiler ikke kan byttes ut mellom fly. Veldig dumt.
Alt i dette spillet er irriterende. Grafikken er litt bra. Kontrollene suger. Dette spillet gir meg ikke kontrollene for simuleringstype for å nyte og kjempe. Og for å angripe må jeg sette raketter og andre ting, men hvis jeg skyter ut noen missiler eller noe så kan hvem som helst enkelt unnslippe det angrepet. Så disse gjør dette spillet dumt. Det verste flyspillet jeg noen gang har spilt i mitt liv...
Sky Combat: Avioes de Combate Ação lhyd
God grafikk..men kan fortsatt gjøre mye bedre, interiørvisning, tiltkontroll bør legges til, klanfunksjoner, ellers er det et veldig lovende spill! Hatten av
Kul!
Kastet bort pengene mine over dette spillet. Det er mange hackere som har ubegrenset HP eller Ammo, mod-apper rikelig over nettet + PvP-kampsystemet skiller ikke mellom generasjon av fly, for eksempel hvordan i all verden vil mig 19 farmer tilsvare f22-lys og fortsatt vil du synes disse flyene er i opposisjon med spillerne til Farmers, Mirage 3s og Voodos jagerfly... veldig urettferdig.
Hva gjorde du med kontrollene i denne siste oppdateringen??? Vakre fly, men opplevelsen av å spille etterlater deg med frustrasjon. Du blir matet med ADDS for å kjøpe med ££-gjenstander i spillet. Og veldig dyrt altså. På et tidspunkt kan du ikke få de gode tingene uten å investere penger. Hvem kjøper et "fly" for £100? Utvikleren svarte aldri på e-postene mine. Jeg har til og med tatt meg tid til å laste opp videoer av feilene for å hjelpe dem. Legger merke til!
Endelig et bra spill (om lydsporet er så kult kontroll trenger litt ytelse og grafikk også, som spiller vil jeg se andre fly som tafon rafel, A10 og andre) Jeg liker dette spillet og jeg vil se det i toppen
Jeg vet ikke hva som er problemet med dette spillet. Når jeg går inn i kamp, må et annet fly som jeg ikke har, spille med det, og etter 15 sekunders spill avslutter kampen automatisk og sender meg ut for å gå inn igjen og spille nytt spill. Ikke for mange kart. Maskiner på bakken er vanskelige å ødelegge. Oppgradering har et problem når jeg oppgraderer noe hvis jeg har poeng, står det ingen poeng, men jeg går inn i spillet på nytt og så ser jeg så jeg kan oppgradere. Dette spillet krever mye arbeid.
Sky Combat: War Planes Online Action doku
Sukacita di Dapur 2 Penyelakuan yto
Jeg kjøpte en missilpakke for $17 og har fortsatt ikke mottatt den. Spillet er også fullt av feil
Veldig bra grafikk for mobilspill, flotte kontroller og spilling. Det ville vært flott om vi kan legge til venner og slå oss sammen og vokse opp egne lokalsamfunn (som skvadroner osv.)
Jeg er vant til en EKTE flystick hvor å trekke flysticken mot deg (pil ned) vil styre OPPOVER og og skyve den (pil opp) med fly flyet NED. Ingen konfigurasjon for å endre dette... Denne kommentaren endres ikke uavhengig av svaret fra utvikleren "23. juni 2021". Åkkontroll er ikke basert på åk fra ekte fly.
Spillet er flott og alt annet enn det eneste problemet er at alt er såååå dyrt. Spesielt jetflyene. Dette spillet er avhengighetsskapende. Jeg er trist at det ikke er førstepersonsmodus. Skulle ønske det kunne bli lagt til i fremtiden. Det er ikke mye kart heller.
Kan vi være så snille å slutte med menyopplæringer som bare fremhever og tvinger deg gjennom menyen som en mamma som drar pjokk gjennom et supermarked? Det er bare irriterende, jeg lærer ikke og klikker på det du fremhever ASAP for å få slutt på elendigheten.
Yeeha jeg er Maveric 😃👍
For en positiv anmeldelse + fin grafikk + fin fysisk effekt + kontroll er bra Hva en negativ anmeldelse - fly på høyt nivå må bruke ekte penger - Matchmaking så dårlig, lav lvl fly vs moderne fly, det er dumt, lvl 15 vs lvl 44 lmao - du trenger mer optimalisert grafisk ytelse - Dette spillet er så vanskelig å få luftkampstil fordi Turret Missiles er kreft, irriterende - Du trenger mer fly - Pure Pay To Win, tro meg det er sant Du har fortsatt flere lekser her, ikke få spilleren til å hate dette spillet
Grafikken er bra, men det tar for mye tid å tjene penger på å kjøpe nye ting. Også, for mange legger til mellom meg kamper som virkelig bruker mye tid.
Hvis du har mot til å gjøre dette til et krigsving-lignende spill, så er det ikke veldig sent. Hvis du trenger å kjøpe denne jorden eller plass til å gjøre dette spillet som krigsvinger, så gjør det
Den har potensial, men 4 stjerner bare fordi det ikke er mye å gjøre, jeg mener den har mye potensial. Jeg elsker den, men hva du skal gjøre, bare fortsett å gå inn i kamper. Legg til oppdrag og andre ting🙂
PS4-kontrollere fungerer ikke med den. Veldig veldig dyrt å gå opp i nivå. Drop rate av låseboks ekstremt lav. Gamble-bokser ulønnende .Glatt og morsomt. Gjør ingen feil, betal for å vinne
Konseptet var bra, det er derfor 2 stjerner, men ikke bra i belønning. Hver gang du klikker for å motta belønninger, viser det feil.
Ok flott spill det blir laggy og glitchy Jeg føler at det trenger andre moduser enn bare de to alle versus alle og team deathmatch
Får deg til å ha det gøy i begynnelsen, gir deg power-ups og noen våpen. Da er du plutselig i vektede motstanderkamper mot dobbelt så mange som er på laget ditt og fortsetter å spørre deg om å kjøpe oppgraderinger. Etter de første kampene blir oppgraderinger alt for dyre å få gratis å spille. Dette spillet er en lønn for å spille snobbespill. Latterlig, ikke kast bort tiden din. Kontrollene suger også, og spillingen er ikke i nærheten av god nok til å betale noe for.
seriøst jeg liker hvordan dette spillet fungerer, det er veldig bra grafiq, sett som om det har vært i det virkelige amerikanske luftvåpenet, og viktigst av alt liker jeg hvordan dette spillet forteller om historien til verdenshærens luftstyrker
Gameplayet er kjempebra, men flyene i dette spillet er veldig dyre som belønningen for en seier i et spill er knapt 300 enheter sammenlignet med selv et lavere jetfly som har kostet rundt 20000-25000 enheter
Appspillet er vanedannende, men det er fortsatt ganske mange feil. Noen fikser er fortsatt nødvendig og 4:00 minutter er ikke nær nok tid for en kamp og mindre tid hvis du blir satt inn i en kamp som allerede er i gang. Legg til tid til kamprundene.
Jeg har kjøpt en vare og alt fungerer til betalingene, men jeg finner ikke varen jeg har kjøpt. Hva er galt? Hvor kan jeg få tak i den varen? Takk for at du svarte, og jeg vil justere vurderingen min etter at dette problemet er løst.
Jeg elsker spillet, men de tok pengene mine og ga meg ikke produktet jeg kjøpte. Jeg tok kontakt med utviklerne og fikk ikke noe svar. Jeg brukte 4,99 USD på et missil i den daglige salgstickeren de har, og den ble aldri lagt til beholdningen min. Da jeg først kjøpte et fly, måtte jeg faktisk flytte rundt mine aktive fly og fjerne et for å bruke det nye. Jeg har nå en ekstra plass jeg ikke kan bruke som jeg betalte 500 gull for. Hvis jeg velger et fly for det stedet i garasjen min, vil det ikke vises i spillet
Dette spillet har veldig godt potensial, god mekanikk og det er lett å hoppe inn i. Det kunne vært litt bedre om det var flere fly å velge mellom, for eksempel F-15. Det er ikke med i spillet, og det er en av de mest kjente jagerflyene på planeten. Jeg vil gjerne se den.
Bra spill! Spillet er flott, jeg skulle ønske det var litt mer. Det tar en stund å tjene nok til å få flere fly og våpen. Også bare to kart og to spillmoduser blir gamle etter litt. Fortsett utviklere. Du har noe bra