Post by taipsorpaddsporan on Feb 9, 2022 14:48:15 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Harvest.io – 3D Farming Arcade ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Harvest.io – 3D Farming Arcade IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes generator munten ▞▞▞
▞▞▞ Harvest.io – 3D Farming Arcade 2022 version ▞▞▞
Harvest.io Zręcznościowa Farma Symulacyjne hvk
ik hou van dit spel
Als u zich in de situatie bevindt waarin u Harvest.io 3D Farming Arcade op uw computer moet installeren, hoeft u zich geen zorgen meer te maken.
Het spelen van games is leuk, maar het houdt de gameplay vaak niet bij om het volgende niveau te openen.
Het was geweldig tot het laatste level, je blijft maar doorgaan en doorgaan en je kunt niet bij de vuile kant komen. Als het zo doorgaat, zou ik echter 5 sterren beoordelen. Heel leuk
Meestal als ik de ene kant op probeer te draaien, draait het me de andere kant op! Meestal in mezelf en ik sterf! Ik vind het spel leuk, maar dat is super vervelend. Ik moest ook gewoon installeren en opnieuw installeren om de tracker van items te laten werken.
Ik hou van dit spel veel toevoegingen?
Eigenlijk is het een goed spel. En ik vond het geweldig, maar de makers wanneer ze dit spel updaten, laten niet het aantal groenten en fruit zien wat we hebben verzameld. Dus ik heb eindelijk geen interesse.👎👎👎👎👎👎👎👎. dus ik concludeer tot slot. Het is een erg saai spel.
Popo's Mine - Idle Mineral Tycoon Simulatsioonmängud lpcd
Amazing Farming Tractor Sim kopen - Microsoft Store nl-NL
Deze game is heel erg goed😛 maar advertenties op advertenties alstublieft😫🙏🙏verwijder de advertenties alstublieft 😖😖😖😖😫😫😫🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
Het is een ok spel. Ik heb gekocht voor de gratis ervaring. Maar je hebt nog steeds advertenties, zelfs na de aankoop. Zou beter beoordelen als ik de advertenties niet had. Geldplan!!!!!!!!!!
Loopt de hele tijd vast
Het is een goed spel, maar het probleem is het toevoegen van elk gevecht dat ik daarna doe, er is een toevoeging van 18 seconden, maar ik geef het 5 als je wat advertenties verwijdert
Het aantal advertenties is belachelijk. Goed spel, maar niet de moeite waard met de hoeveelheid advertenties erin. Je hebt meer advertentietijd dan speeltijd.
Harvest.io – Farming Arcade in 3D. Cover art of «Harvest.io».0 op Android. CASUAL AZUR GAMES. Download
Ze spelen advertenties in het midden van je spel, het is duidelijk dat het geen echte multiplayer is, het spel crasht na de advertenties die tijdens het spel worden afgespeeld.
Goed spel maar advertenties
Download apk Park Master
Ik zou het 5 sterren geven, maar ik heb voor geen advertenties betaald en ik heb nog steeds advertenties. Update het spel a.u.b.
De eerste keer dat ik het downloadde, kwam ik op een niveau waarop de vereiste gewassen niet meer opdoken. Ik kreeg te horen dat ik moest updaten. Er was geen update. Ik heb de installatie ongedaan gemaakt en opnieuw geïnstalleerd, het spel begon opnieuw vanaf niveau 1. Het spel speelde prima, tot vandaag (10/11/20). Er is weer hetzelfde aan de hand. Ik heb betaald voor de gratis versie van advertenties en kan nu geen niveaus hoger gaan.
Te veel toevoegingen, en niet genoeg niveaus.
Het is leuk, maar slechts één ster. Ze hebben me opgelicht. Ik ben ook niet de enige. Ik heb betaald voor geen advertenties en er is niets veranderd... nog steeds advertenties in overvloed en als het een veelvoorkomende klacht is, maakt het de ontwikkelaars niet uit (zie meer klachten hieronder). Ook stopt je voortgang na een paar niveaus, dus het wordt vrijwel een zinloos spel om te spelen (zie meer klachten hieronder). Over het algemeen toch een leuk spel in het begin. Geef ze gewoon je geld niet, je zult teleurgesteld zijn. Ik zal de installatie ongedaan maken als er geen verbetering is.
Toen ik het eerste niveau voor het eerst speelde, had ik een probleem dat de gewassen onzichtbaar zijn, REGEL HET AUB
Bewegend goed stil neemt een beetje hard toe niet downloaden
Harvest.io – 3D Farming Arcade Simulaatio pluy
Bike Stunt 3d Motorcycle Games. The Knights Pvt Ltd ... Flight Simulator: Fly Plane 3D. i6 Games. 1.32. Taxi Game 2 ... Harvest.io – 3D Farming Arcade.
Ik krijg nog steeds advertenties, zelfs nadat ik heb betaald om geen advertenties te hebben. Ook werd ik via het verkeerde account in rekening gebracht. Ik denk dat deze ontwikkelaar heeft besloten om wat dan ook te doen en Google Play zal niets oplossen.
Harvest.io – 3D Farming Arcade Simulaatio pluy
Altijd vertraging .... Repareer het ... ik ben dol op deze game omdat dit net bevredigende games is die ik wil ...
Spel is leuk maar na 5 dagen spelen geen doel/missie. Dat is y rente gaat naar beneden...
Te veel advertenties, waarom zou u betalen om advertenties te verwijderen als u alleen maar advertenties kunt bekijken om te upgraden? Besteed meer tijd aan het kijken naar advertenties dan aan het genieten van het spel!
Zeer goede kwaliteit
Het spel is leuk en een geweldige tijdmoordenaar, MAAR het heeft een DRINGENDE behoefte aan bugfixes, spelbesturing, het glitches en veel te veel advertenties. Letterlijk is er een advertentie na elke ronde die je speelt. Het zou begrijpelijker zijn als er na elke 3 ronden of zo een advertentie zou worden afgespeeld.
Ik hou van dit spel!! Het is een geweldig spel! Maar ik speelde maar één hele game en de helft van de andere. Ik was veel aan het winnen!! Maar wat het spel minder leuk maakt, is dat het blijft achterblijven. VEEL!! Het bleef zo achter dat het me bijna uit het spel schopte! Ik zit ook vlak naast de wifi-box! Verder is het een best leuk spel!! 3 's
Deze game zou een stuk beter zijn zonder alle video's die je half moet bekijken, zelfs als je geen video selecteert, laten ze je ze toch bekijken.
Games, arcade games voor Android - gratis.
Spel Howdy Farm online. Speel gratis
Echt leuk hè dus dus zijn wij kwijt🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢 Sorry maar ik doe spotjes weetjes zoals ik altijd te lang op mijn telefoon zit en is wel te doen dan moet ik kotsen oké🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢 ️😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎🥰🥰🥰🥰🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩 ️🙂😚☺️🙂😚😚☺️☺️☺️☺️😑😑😑😑🤨☺️😙☺️😙🙂😍😙☺️😙🙂🤨 ️😙😑😑🤨😑🤨☺️🤨😑🤨🙂🙂🤨☺️🤨☺️☺️🤨☺️😙☺️😙☺️☺️ ️😙☺️😑😙
Deze game is echt leuk je moet het downloaden echt waar geloof me probeer het om te gaan spelen je niet zo veel reclame te zien daaron is deze game zo leuk zoals dis game plss dit is zo leuk hij probeert het eens en dan zie je het hoe leuk het is.🤩🤩🤩😍😍😍👻👻💘